How may wehelp you?

you have any questions about how to place an order online,you may reach us by chat ,phone,or email, Checking on or der status? You can sign in and check status in My Orders.

  • (888)7801885
  • service@eyecedar.com
  • Czat na żywo

FAQ

  • Zamawianie
  • Ramki
  • Soczewki
  • Recepty
  • Płatność
  • Wysyłka
  • Wróć
  • Karty podarunkowe
  • Punkty sklepowe
  • Zamawianie
  • Jak kupić okulary online

    Wybierz swoje ramy

    Pierwszym krokiem, jaki należy wykonać, zamawiając okulary online, jest wybór oprawki.

    Kształt: Niezależnie od tego, czy jest to prostokątny, aviator, okrągły czy kocie oczy, wybierz coś, co dopełni Twój styl i cechy.

    Rozmiar: Rozmiar ramki odniesienia wybiera styl, który pasuje do kształtu twarzy, taki jak mały, średni, duży itp.

    Wskazówka: Jak kupić okulary online, które pasują? Jeśli nie jesteś pewien, co będzie dla Ciebie odpowiednie, skorzystaj z Wirtualnej Przymierzalni, aby przymierzyć oprawki, aż znajdziesz tę idealną. Wirtualna przymierzalnia poprosi Cię o przesłanie zdjęcia, abyśmy mogli pokazać Ci online, jak wybrana przez Ciebie oprawka będzie wyglądać na Twojej twarzy.

    Kolor: To zależy od Twoich osobistych preferencji. Większość ramek ma kilka opcji kolorystycznych.

    Wybierz swój typ obiektywu

    O ile wybór oprawek ma wiele wspólnego z preferencjami stylowymi, to soczewki są bardziej funkcjonalnym aspektem Twoich nowych okularów. Krótko mówiąc, do czego są Ci one potrzebne?

    Na receptę lub bez recepty:

    Wybór jest tutaj dość prosty, niezależnie od tego czy kupujesz okulary korekcyjne czy przeciwsłoneczne musisz wybrać: kupić okulary na receptę online lub zaopatrzyć się w okulary bez recepty (zwane również plano).

    Typ recepty:

    Do czego potrzebujesz swoich okularów? Do czytania (soczewki Near-Vision), do prowadzenia samochodu (soczewki Single-Vision) lub do obu (Progressives lub Bifocals). Przed przejściem dalej, dostarczysz swoją receptę, wypełniając ją online, przesyłając ją lub wysyłając później drogą mailową.

    Dokończ swoje zamówienie

    Po podjęciu decyzji o soczewkach pozostaje już tylko dokończenie zamówienia i voilà, gotowe. Twoje nowe okulary błyskawicznie dotrą pod Twoje drzwi. Na każdym kroku informujemy Cię również o Twoim zamówieniu poprzez e-mail: Będziesz wiedział, kiedy Twoje okulary są w produkcji, kiedy zostaną wysłane itp.

  • Jak długo będzie trwała wysyłka mojego zamówienia?

    Standardowe zamówienia wysyłane są w ciągu jednego dnia roboczego po dokonaniu płatności (w przypadku konieczności spersonalizowania specjalnej i skomplikowanej recepty prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny z naszym biurem obsługi klienta w celu ustalenia planowanego czasu realizacji)

  • Jak długo potrwa otrzymanie mojego zamówienia?

    USA / Kanada

    Express Shipping: Arrive w 5-7 dni.

    Standard Shipping: Arrive w 8-10 dni.

    Unia Europejska

    Express Shipping: Arrive w 4-6 dni.

    Standardowa wysyłka: Arrive w 6-8 dni.

    Australia i Nowa Zelandia

    Express Shipping: Arrive w 4-6 dni.

    Standardowa wysyłka: Arrive w 6-8 dni.

  • Jak mogę śledzić moją przesyłkę?

    Otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem wysyłki, która będzie zawierała numer i link śledzenia konkretnego spedytora. Numer listu przewozowego można wprowadzić na stronie śledzenia zamówienia.

  • Czy mogę anulować moje zamówienie?

    Oferujemy anulowanie zamówienia w ciągu pierwszych 24 godzin od złożenia zamówienia za pełny zwrot pieniędzy do oryginalnej metody płatności. Jeśli zamówienie zostanie anulowane po 24 godzinach, wówczas może zostać naliczona opłata w wysokości 50%. Jeśli zamówienie jest już w drodze, nie będzie można go anulować.

  • Czy istnieje łatwy sposób na ponowne zamówienie pary, którą kupiłem wcześniej?

    Tak! Zaloguj się na swoje konto i wyszukaj poprzednie zamówienie. Jeśli dana oprawka jest aktualnie dostępna, obok numeru zamówienia zobaczysz napis Reorder. Kliknij na Reorder, a dokładnie ta sama para okularów znajdzie się w Twoim koszyku.

  • Ramki
  • Jak wybrać odpowiednią ramkę?

    Najpierw skorzystaj z funkcji Virtual Try-On, aby sprawdzić, który kształt oprawki najlepiej pasuje do Ciebie. Następnie porównaj wymiary swoich obecnych okularów z rozmiarami oprawek na naszej stronie internetowej. To powinno dać Ci dobre wyczucie. Zazwyczaj na wewnętrznej stronie oprawki znajduje się seria liczb, na przykład 52.17.140. Te liczby reprezentują odpowiednio szerokość soczewki, szerokość mostka i długość ramienia świątyni.

  • Jaki materiał na ramę jest dla mnie odpowiedni?

    To zależy od tego, jakich cech szukasz. Poniższe kategorie mogą pomóc w podjęciu decyzji:

    Waga: Jeśli chcesz mieć super lekką ramę, wybierz taką, która waży 15 gramów lub mniej. Ramy tytanowe są zazwyczaj bardzo lekkie.

    Materiał: Masz wybór między metalem a plastikiem. Metal ma tendencję do bycia lżejszym. Plastikowe ramki są bardziej wytrzymałe.

    Elastyczność: Jest to miła cecha, którą warto mieć w przypadku okularów sportowych.

    Kolor: Oprawki plastikowe zwykle występują w większej ilości opcji kolorystycznych, zwłaszcza acetatowe.

    Hipoalergiczne: Oprawki ze stali nierdzewnej, tytanu i octanu są hipoalergiczne.

  • Czy mogę zamówić oprawki bez soczewek?

    Tak! Jeśli wybierzesz opcję Frame Only i dodasz do koszyka, zapłacisz tylko za oprawę. Wiele oprawek posiada soczewki przytrzymujące (nie są to soczewki optyczne), aby zachować integralność oprawki podczas transportu. Można je usunąć na życzenie.

  • Nie mam recepty; chciałbym mieć tylko oprawki. Czy mogę dostać soczewki bez recepty pasujące do oprawek?

    Absolutnie, na stronie soczewek, proszę kliknąć na Bez recepty" dla typu soczewki i wyślemy Ci oprawki z soczewkami bez recepty."

  • Co oznaczają liczby wydrukowane na mojej ramie?

    Oprawki mają serię numerów nadrukowanych na wewnętrznej stronie ramienia zausznika (część, która wchodzi za ucho). Pierwsze liczby to zazwyczaj numer stylu producenta i kod koloru. Jednak dalej na zauszniku mogą znajdować się ważne numery, które odnoszą się do wymiarów oprawki. Są to liczby określające w milimetrach szerokość soczewki, szerokość mostka i długość zausznika. Często szerokość soczewki i szerokość mostka są dwucyfrowymi liczbami oddzielonymi kwadratem, a długość ramienia zausznika jest trzycyfrową liczbą znajdującą się przed lub za pozostałymi. Znajomość tych liczb może pomóc w wyborze ramki o podobnym rozmiarze podczas zakupów.

  • Soczewki
  • Jaki odcień soczewki jest dla mnie odpowiedni?

    Chcesz mieć przyciemniane okulary przeciwsłoneczne?

    - Oferujemy 2 odcienie okularów przeciwsłonecznych: Gray i Brown.

    Czy chcesz, aby odcień był jaśniejszy lub bardziej kolorowy, aby poprawić wygląd swoich codziennych okularów?

    - Oferujemy fashion tints w kolorze Gray i Brown.

  • Co to są soczewki polaryzacyjne?

    Soczewki polaryzacyjne to soczewki do okularów przeciwsłonecznych, które w znacznym stopniu redukują odblaski pochodzące od światła spolaryzowanego poziomo, czyli światła odbijającego się od poziomych powierzchni, takich jak biały chodnik, biała plaża, śnieg czy światło słoneczne odbijające się od wody.

  • Co to są soczewki blokujące światło niebieskie?

    Do materiału soczewek blokujących niebieskie światło dodano specjalny materiał, który może skutecznie filtrować szkodliwe niebieskie światło ekranów komputerów i telefonów komórkowych oraz blokować uszkodzenie oczu przez niebieskie światło. Rola ochrony oczu podczas korzystania z ekranów tych produktów elektronicznych.

  • Czym są soczewki fotochromowe?

    Soczewki fotochromowe są specjalnie przygotowane, aby zmieniały kolor na ciemny, gdy są wystawione na działanie promieniowania UV. Kiedy soczewki znajdują się poza zasięgiem światła słonecznego, stają się ponownie jasne. Posiadamy soczewki fotochromowe do naszych soczewek 1.57, 1.61 i 1.67, zarówno do okularów jednoocznych jak i progresywnych.

  • Z czego wykonane są soczewki?

    Używamy lekkich soczewek z tworzywa CR39 i poliwęglanu. Oferujemy cieńsze" (1.57)

  • Czy sprzedajecie okulary przeciwsłoneczne na receptę i inne soczewki barwione?

    Mamy duży wybór kolorowych soczewek, a nasze okulary na receptę mają ciemne zabarwienie - jak każda para standardowych okularów przeciwsłonecznych. Oferujemy również soczewki przejściowe, które są przejrzyste w codziennych warunkach oświetleniowych, ale ich barwa zmienia się na ciemną przy silniejszym świetle słonecznym. Soczewki przejściowe mają również 100% filtr UV. Wszystkie te opcje są dostępne w naszym formularzu zamówienia.

  • Recepty
  • Co to jest odległość źreniczna (lub PD) i jak ją zmierzyć?

    Jak zmierzyć odległość między źrenicami?

    Co to jest PD?

    PD oznacza pupil distance, czyli odległość od centrum jednej źrenicy do centrum drugiej źrenicy. PD jest ważnym czynnikiem. Mówi o tym, gdzie patrzysz przez soczewkę okularów. Jest to szczególnie ważne dla osób z wysokimi receptami, ponieważ jest to jeden z ważnych parametrów recept na soczewki.

    Zazwyczaj można znaleźć PD na lekach na receptę. Ogólnie rzecz biorąc, liczba PD u dorosłych pozostaje stała przez cały rok, a średni zakres PD wynosi 57-72 mm.

    Istnieją trzy sposoby wyświetlania wartości PD:

    1. PD lornetki jest przedstawiane za pomocą pojedynczej liczby, takiej jak 62"

    2. Monokular PD odnosi się do odległości od mostka nosa do źrenic po obu stronach. Oznaczana jest jako dwie liczby wokół 30mm, np. 31 i 32.

    3. PD jest oznaczone jako dwie wartości 62/59". 62 to twoje PD do dali

    Jak mierzyć PD?

    Możesz łatwo zmierzyć PD w domu, zwłaszcza gdy jesteś z przyjaciółmi lub rodziną. Jeśli nosisz okulary, zdejmij je i spójrz na odległość 10 do 20 stóp.

    Poproś pomocnika, aby umieścił linijkę na Twoich oczach, jednocześnie umieszczając zero w centrum prawej źrenicy. Odczytaj zmierzoną wartość. Liczba znajdująca się bezpośrednio nad lewą źrenicą to PD. Powtórz pomiar kilka razy, aby upewnić się, że wartość jest dokładniejsza.

    Czy mogę samodzielnie zmierzyć PD?

    Łatwo jest samodzielnie zmierzyć wartość PD, wystarczy linijka PD i lusterko.

    1. Złóż linijkę PD tak, aby strona oznaczona use mirror" była skierowana na zewnątrz."

    2. Stań w odległości około 8 cali lub 20 cm od lustra.

    3. Umieść linijkę nad oczami i utrzymuj zero na lewej źrenicy.

    4. Zamknij lewe oko i otwórz prawe, patrząc prosto,Liczba w prawym górnym rogu to twoje PD.

  • Jak uzyskać receptę?

    Nie wykonujemy badań wzroku ani nie wypisujemy recept na okulary. Proszę odwiedzić okulistę lub optometrystę, aby uzyskać zarówno badanie wzroku, jak i receptę. Powinni oni dostarczyć Ci pisemną kopię recepty przed wyjazdem, ale zawsze możesz poprosić o nią, jeśli tego nie zrobią. Należy również poprosić lekarza o zmierzenie i zapisanie na recepcie odległości źrenicznej (lub PD). PD to odległość pomiędzy dwoma źrenicami mierzona w milimetrach (np. 60). Twoje PD nie zawsze jest uwzględnione w recepcie na okulary, ale jest bardzo pomocne dla nas, aby mieć je podczas wykonywania okularów, aby upewnić się, że pasują idealnie.

  • Co jest potrzebne do złożenia zamówienia na okulary korekcyjne?

    Aby kupić parę okularów na receptę, wszystko czego potrzebujesz to Twoja recepta na okulary. Zalecamy również, abyś podał swoją odległość źrenicową (lub PD) . Skontaktujemy się z Tobą za pośrednictwem poczty elektronicznej, jeśli będziemy mieli jakiekolwiek pytania dotyczące Twojego zamówienia lub jeśli będziemy potrzebowali dodatkowych informacji o recepcie.

  • Jak odczytać moją receptę?

    Na typowej recepcie zobaczysz dwa zestawy rzędów. W większości przypadków górna część jest dla Twojego OD lub prawego oka, podczas gdy dolna część jest dla Twojego OS lub lewego oka.

    W przypadku korekcji tylko do czytania, zawsze powinna być wartość pod sferą i w większości przypadków jest ona dodatnia. Jeśli w polu Bliskie widzenie (N.V., N.V.O.) znajduje się wartość, należy wpisać moc w DOLNEJ połowie formularza, a moc DODATNIA pozostawić pustą lub ('0.00').

    W przypadku korekcji astygmatyzmu należy pamiętać, że Cylinder (CYL) i Oś są zawsze podawane razem. Dla każdej wartości Cylindra powinna być zawsze podana wartość Osi. Niektórzy lekarze używają dodatniego (+) cylindra, a niektórzy ujemnego (-), jest duża różnica między nimi, więc proszę zwrócić uwagę na znaki dodatnie i ujemne. Jeśli nie masz korekcji astygmatyzmu, lekarze mogą pozostawić to puste lub po prostu SPH lub DS, co oznacza Sphere lub Diopters Sphere. Oś powinna być od 1-180 stopni, jeśli widzisz wartość taką jak 5" pod osią

    W przypadku soczewek Bifokalnych, Progresywnych, proszę sprawdzić u swojego okulisty, czy dodatek jest dla Bifokalnych, Progresywnych W większości przypadków, w porównaniu z dodatkiem dla Bifokalnych, dodatek dla Progresywnych jest wyższy o 0,25, więc proszę sprawdzić. Wskazówką, aby wiedzieć, czy Twoja recepta jest dla progresywnych, jest notatka PAL napisana na recepcie. Tylko jeden ADD, oznacza, że dodatek dla lewego i prawego oka jest taki sam. Informujemy, że przetwarzamy minimalną wartość +1,00 i maksymalną +3,50 dla uprawnień addytywnych.

    Lekarze okuliści czasami pomijają kropkę dziesiętną na Sferze, Cylindrze i Dodatku. Na przykład, -25 lub +175, jest to rozumiane jako -0,25 i +1,75. Co bardzo ważne, zwracaj baczną uwagę na znak plusa i minusa, ponieważ ma to ogromny wpływ na soczewkę. Jeśli jest coś na recepcie, co nie jest Ci znane, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, a my chętnie Ci pomożemy.

  • Nie jestem pewien, jak wprowadzić moją receptę online. Czy mogę ją wysłać do Państwa?

    Oczywiście! Możesz wysłać nam kopię na adres e-mail lub przesłać ją na naszą stronę internetową na stronie z receptami na soczewki. Kiedy wyślesz nam swoją receptę, prosimy o podanie imienia i nazwiska, adresu e-mail oraz numeru zamówienia, abyśmy mogli dopasować receptę do właściwego klienta lub rekordu zamówienia.

  • Mam receptę z korekcją pryzmatyczną. Czy możecie ją zrealizować?

    Tak, jesteśmy w stanie zrealizować recepty z pryzmatami (na co wskazuje słowo podstawa"

  • Czy mogę zamówić oprawki bez soczewek recepturowych?

    Zdecydowanie! Po wybraniu oprawek, które Ci się podobają, możesz jak zwykle przejść do kasy. W przypadku zakupu okularów optycznych, będziesz miał możliwość wyboru zakupu okularów z soczewkami bez recepty. Wypełnimy wtedy Twoje oprawki wysokiej jakości soczewkami, które posiadają powłokę antyzadrapaniową. W przypadku zakupu okularów przeciwsłonecznych, możesz wybrać szkła na receptę lub bez recepty, wybierając odpowiednią opcję podczas dodawania oprawek do koszyka na stronie produktu. Mam dziwną receptę - czy możecie ją zrealizować? Co jeśli mam astygmatyzm? Możemy zrealizować szeroki zakres recept na pojedyncze widzenie, w tym recepty z astygmatyzmem. Mamy jednak pewne ograniczenia.

    Okulary przeciwsłoneczne na receptę W przypadku zamówień na okulary przeciwsłoneczne możemy zrealizować recepty o łącznej wartości SPH i CYL do -5,00.

  • Jak zamówić okulary bez recepty?

    Zamawianie bez recepty w Eyecedar jest super proste.

    Po kliknięciu na przycisk wybierz soczewki, wybierz Non-Prescription na stronie listy Prescription Type. Podczas procesu zamawiania możesz zamienić je na soczewki blokujące światło niebieskie, soczewki fotochromowe, stylowe soczewki przezroczyste itp.

  • Co zrobić, jeśli mam astygmatyzm?

    Większość ludzi ma astygmatyzm. Jeśli masz astygmatyzm na recepcie, możemy wykonać okulary, które go skorygują.

  • Czy oferujecie Państwo soczewki progresywne?

    Tak!!! Jeśli masz na recepcie ADD lub NV-ADD, możesz dostać okulary progresywne bez podszewki.

  • Czy można realizować recepty z korektą pryzmatu?

    Tak, możemy realizować recepty z korekcją pryzmatyczną tylko w soczewkach jednoocznych. Wartości dla każdego oka wprowadzisz w kroku 1 procesu zamówienia zgodnie ze skryptem przekazanym przez lekarza. Po wypełnieniu numerów sfery (SPH), cylindra (CYL) i osi dla każdego oka, klikniesz Tak" w sekcji Wartości pryzmatyczne. Następnie wybierzesz wartości Prism Horizontal (dla Base In/Base Out) i Prism Vertical (dla Base Up/Base Down) w dioptriach i wskażesz kierunek dla każdej wartości na swojej recepcie dla każdego oka."

  • Płatność
  • Jakie formy płatności akceptujecie?

    VISA, MasterCard, American Express, Discover, PayPal Express, karty podarunkowe oraz lokalne metody płatności.

  • Czy strona płatności jest bezpieczna?

    Tak. Wykorzystujemy standardową w branży technologię Secure Sockets Layer (SSL), aby umożliwić szyfrowanie potencjalnie wrażliwych informacji, takich jak imię i nazwisko, adres i inne krytycznie wrażliwe informacje, takie jak szczegóły karty kredytowej podczas kasy. Informacje przekazywane między Twoim komputerem a naszą stroną internetową nie mogą być odczytane w przypadku, gdy ktoś inny je przechwyci.Amerykańska Dolina Krzemowa Stripe Integrated Payment System posiada niezawodną technologię szyfrowania płatności. Niezależnie od tego, czy jest to karta kredytowa, czy lokalna metoda płatności, bezpieczeństwo Twoich informacji będzie zagwarantowane.

  • Wysyłka
  • Ile wynosi koszt wysyłki?

    .
    U.S. Canada Australia & New Zealand European Union International
    Wysyłka standardowa (USPS) Szacowana dostawa: 8-10 dni 59.00€ £49.90 $95.90 $79.90 659.90kr
    Express Shipping (DHL/UPS/FedEx) Estimated Delivery: 5-7 59.00€ £49.90 $95.90 $79.90 659.90kr
    Express Shipping (DHL/UPS/FedEx) Szacowana dostawa: 4-6 dni 59.00€ £49.90 $95.90 $79.90 659.90kr
    Wysyłka standardowa Szacowana dostawa: 10-15 dni 3.99€ £49.90 $95.90 $79.90 659.90kr
  • Kiedy mogę spodziewać się dostawy moich okularów?

    U.S.

    Wysyłka standardowa (USPS) Szacowana dostawa: 8-10 dni

    Wysyłka ekspresowa (DHL/UPS/FedEx) Przewidywana dostawa: 5-7 dni

    Kanada

    Wysyłka standardowa (USPS) Szacowana dostawa: 8-10 dni

    Wysyłka ekspresowa (DHL/UPS/FedEx) Przewidywana dostawa: 5-7 dni

    Australia i Nowa Zelandia

    Wysyłka standardowa (USPS) Szacowana dostawa: 8-10 dni

    Express Shipping (DHL/UPS/FedEx) Szacowana dostawa: 4-6 dni

    Europa

    Wysyłka standardowa Szacowana dostawa: 8-10 dni

    Express Shipping (DHL/UPS/FedEx) Szacowana dostawa: 4-6 dni

    Międzynarodowy

    Wysyłka standardowa Szacowana dostawa: 10-15 dni

  • Jak mogę śledzić moją przesyłkę?

    Otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem wysyłki, która będzie zawierała numer i link do śledzenia przesyłki przez konkretnego dostawcę. Dodatkowo, możesz śledzić swoją paczkę bezpośrednio na stronie:

    UPS

    DHL

    FedEx

  • Kiedy mogę być uprawniony do bezpłatnej wysyłki?

    Skorzystasz z darmowej wysyłki, gdy kwota zamówienia przekroczy poniższe ceny.

    USD EUR GBP AUD CAD SEK PLN CHF DKK NOK
    $59.00 59.00€ £49.90 $95.90 $79.90 659.90kr 295.90zł CHF59.00 399.90kr 619.90kr
  • Właśnie złożyłem kilka zamówień. Czy mogę zapłacić tylko jedną opłatę za wysyłkę?

    Jeśli złożysz kilka zamówień i skontaktujesz się z nami w ciągu 24 godzin, możemy połączyć je w ramach jednej opłaty za wysyłkę i zwrócić pozostałe opłaty za wysyłkę. Poinformuj nas o tym, wpisując w zamówieniu uwagę odnoszącą się do poprzednich numerów zamówień lub kontaktując się z działem obsługi klienta. Zamówienia mogą być wysyłane razem lub osobno.

  • Jak radzicie sobie z opóźnieniami w wysyłce?

    Od czasu do czasu z różnych przyczyn zdarzają się opóźnienia w wysyłce. Uprzejmie przypominamy o prawidłowym wpisaniu adresu z zachowaniem odpowiednich liter, spacji i interpunkcji. Jeśli chcesz, aby Twoje zamówienie zostało wysłane na adres firmy, nie zapomnij wpisać nazwy firmy jako integralnej części adresu wysyłki. W przypadku wystąpienia opóźnienia w wysyłce, prosimy o kontakt z nami lub firmą kurierską w celu uzyskania najbardziej aktualnego statusu.

  • Czy zostanę obciążony jakąkolwiek dodatkową opłatą za produkty i koszty wysyłki?

    Pewna ilość cła importowego może mieć zastosowanie dla niektórych krajów. Przepraszamy za to, że nie możemy założyć Twojego cła importowego. Cło (lub taryfy celne) jest ustalane przez organy celne kraju docelowego. Proszę skontaktować się z lokalnym zwyczajem dla konkretnej kwoty tego.

  • Wróć
  • Jaka jest wasza polityka zwrotów?

    Masz trzydzieści (30) dni od daty otrzymania okularów, aby zadzwonić do nas lub wysłać e-mail z prośbą o zwrot, jeśli chcesz je zwrócić z jakiegokolwiek powodu. Jeśli popełniłeś błąd podczas składania zamówienia lub po prostu nie podobają Ci się okulary, możesz je zwrócić za jednorazowy 100% kredyt sklepowy (bez wysyłki) lub za 50% zwrot pieniędzy (bez wysyłki) na kartę kredytową, debetową lub konto PayPal.

  • Czy masz gwarancję?

    W ciągu 2 lat gwarancji wymieniamy złamane ramy bez żadnych opłat.

    Jeśli uważasz, że wystąpił błąd produkcyjny, zwróć okulary do kontroli w ciągu 30-dniowego okresu gwarancji. Jeśli nasza kontrola wykaże, że okulary zostały wykonane nieprawidłowo, przerobimy je dla Ciebie bez żadnych opłat. Soczewki Wady powłoki antyrefleksyjnej (AR) i folii fotochromowych są objęte gwarancją przez jeden rok od daty otrzymania. Gwarancja nie obejmuje normalnego zużycia opraw, soczewek lub powłok.

    Wierzymy, że nasze produkty przypadną Ci do gustu. Jeśli z jakiegoś powodu nie będziesz w pełni zadowolony z jakości okularów, bez problemu uzyskasz serwis gwarancyjny.

  • Otrzymałem okulary, ale chciałbym je zwrócić. Jak mogę to zrobić?

    Proszę postępować zgodnie z poniższymi krokami:

    1. Skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta, aby zatwierdzić zwrot.

    2. Wszystkie zwroty muszą być zwrócone w ich nie noszonym, oryginalnym, stanie, w oryginalnym etui zawierającym etui na okulary i ściereczkę do czyszczenia soczewek.

    3. Zapakuj okulary w bezpieczne opakowanie i upewnij się, że podałeś swoje imię i nazwisko, informacje kontaktowe, numer zamówienia oraz powód zwrotu okularów.

    4. Zalecamy wysyłkę zwrotów za pomocą identyfikowalnej metody.

    5. Po otrzymaniu zwrotu, dokonamy zwrotu w ciągu 5 dni roboczych. Twój zwrot zostanie zaksięgowany z powrotem na konto oryginalnej metody płatności.

    6. Po przetworzeniu zwrotu pieniędzy, zajmie od 7 do 10 dni roboczych, aby Twój bank przetworzył kredyt i zastosował go na Twoim koncie.

  • Karty podarunkowe
  • Czy sprzedajecie karty podarunkowe?

    Tak! Możesz kupić kartę podarunkową dla każdego, kogo chcesz, w tym dla siebie.

  • Jak mogę wykorzystać moją kartę podarunkową?

    Zostanie ona dodana do zamówienia podczas składania zamówienia. Przed WYBOREM METODY PŁATNOŚCI, kliknij pole obok Użyj mojej karty podarunkowej". Wprowadź numer karty podarunkowej i kliknij Zastosuj. To takie proste!"

  • Czy wysyłasz fizyczne karty podarunkowe?

    Nie. Jest to elektroniczna karta podarunkowa, więc jest wysyłana na adres e-mail odbiorcy wpisany w formularzu zamówienia.

  • A co jeśli sam chcę podarować kartę podarunkową?

    To proste! Wystarczy wpisać własne imię i nazwisko oraz adres e-mail odpowiednio w polach Recipient Name i Recipient Email. Numer karty podarunkowej zostanie wysłany na Twój adres e-mail.

  • Jak sprawdzić stan konta na karcie podarunkowej?

    Wystarczy zalogować się na swoje konto i kliknąć na Gift Card pod Reward Points w lewej nawigacji.Wprowadź kod karty podarunkowej i kliknij CHECK STATUS AND BALANCE. Pojawi się kwota pozostała na karcie. UWAGA: Numer karty podarunkowej zostanie zaszyfrowany dla Twojego bezpieczeństwa.

  • Punkty sklepowe
  • Jak mogę wykorzystać mój kredyt sklepowy?

    Jest on stosowany do Twojego konta Eyecedar, więc wystarczy wybrać go na stronie płatności.

  • Jak zdobyć punkty?

    Punkty można uzyskać poprzez rejestrację członków, udostępnianie na portalach społecznościowych, zamawianie produktów i recenzje klientów oraz inne metody.

  • Ile warte są moje punkty?

    100 punktów można wymienić na jednego Złoty,