How can we help? Chat 7/24 every day Telefon Call us: 888-780-1885 E-mail service@eyecedar.com Śledzenie zamówienia Track the shipping status guarantee of your eyewear orders in real time experience. Wysyłka i zwroty Discover the best shipping methods, and learn about easy returns. Gwarancja jakości Provide 2 years quality to give you a satisfactory shopping.
FAQs Zamawianie How to Buy Glasses Online? Jak długo będzie trwała wysyłka mojego zamówienia? Jak długo potrwa otrzymanie mojego zamówienia? Jak mogę śledzić moją przesyłkę? Czy mogę anulować moje zamówienie? Ramki Jak wybrać odpowiednią ramkę? Jaki materiał na ramę jest dla mnie odpowiedni? Czy mogę zamówić oprawki bez soczewek? Nie mam recepty; chciałbym mieć tylko oprawki. Czy mogę dostać soczewki bez recepty pasujące do oprawek? Co oznaczają liczby wydrukowane na mojej ramie? Soczewki Jaki odcień soczewki jest dla mnie odpowiedni? Co to są soczewki polaryzacyjne? Co to są soczewki blokujące światło niebieskie? Czym są soczewki fotochromowe? Z czego wykonane są soczewki? Recepty Czy mogę zamówić oprawki bez soczewek recepturowych? Jak zamówić okulary bez recepty? Co zrobić, jeśli mam astygmatyzm? Czy oferujecie Państwo soczewki progresywne? Czy można realizować recepty z korektą pryzmatu? Płatność Jakie formy płatności akceptujecie? Czy strona płatności jest bezpieczna? Wysyłka Ile wynosi koszt wysyłki? Kiedy mogę spodziewać się dostawy moich okularów? Payment & Gift Cards About Eyecedar Rewards Wróć Jaka jest wasza polityka zwrotów? Czy masz gwarancję? Otrzymałem okulary, ale chciałbym je zwrócić. Jak mogę to zrobić? Karty podarunkowe Czy sprzedajecie karty podarunkowe? Jak mogę wykorzystać moją kartę podarunkową? Czy wysyłasz fizyczne karty podarunkowe? A co jeśli sam chcę podarować kartę podarunkową? Jak sprawdzić stan konta na karcie podarunkowej? Punkty sklepowe Jak mogę wykorzystać mój kredyt sklepowy? Jak zdobyć punkty? Ile warte są moje punkty?