Eyecedar Glasses
Zaloguj się na swoje kontoNowy w Eyecedar? Zarejestruj się teraz!
Utwórz nowe kontoEyecedar Glasses
Znajdź swoje kontoNowy w Eyecedar? Zarejestruj się teraz!
Utwórz nowe kontoEYE CEDAR INTERNATIONAL
| Countr/Regiony | Mode of Transport | Koszt | Szacowany czas dostawy |
|---|---|---|---|
| USA & Canada | Standard | Darmowa wysyłka | 8-12 business days |
| USA & Canada | Fast | $3.99 / CAD6.99 | 6-8 dni roboczych |
| USA & Canada | UPS/DHL | $19.99 / CAD29.99 | 3-5 dni robocze |
| Europa | Standard | Darmowa wysyłka | 10-15 business days |
| Europa | Fast | £2.99 / 3.99€ | 8-10 business days |
| Europa | DHL/UPS | £16.99 / 19.99€ | 3-5 dni robocze |
| Japan | Standard | Darmowa wysyłka | 8-10 business days |
| Japan | Fast | ¥450.00 | 6-8 dni roboczych |
| Japan | DHL/EMS | ¥3000.00 | 3-5 dni robocze |
| Australia i Nowa Zelandia | Standard | Darmowa wysyłka | 8-12 business days |
| Australia i Nowa Zelandia | Fast | AUD6.99 | 6-8 dni roboczych |
| Australia i Nowa Zelandia | DHL/UPS | AUD29.99 | 3-5 dni robocze |
Frames only: shipped within 1-2 business days.
Non-prescription: shipped within 2-3 business days.
Single vision: shipped within 3-5 business days.
Progressive: shipped within 5-6 business days.
Reading glasses: shipped within 2-3 business days.
We are committed to providing EYECEDAR customers with a pleasant shopping experience and high-quality products and services. Within thirty working days of receiving your glasses, if you are not satisfied with your purchase, you may contact EYECEDAR to request a return.
Standard eyewear products (non-customised) may be returned for a full refund provided the original packaging remains unaltered and the product has not been used. Due to the nature of eyewear products, customised items cannot be returned or exchanged unless there is a quality issue. If the buyer still wishes to request a refund or exchange, the refund amount will be 50% of the original order total. This amount may be used to exchange for an item of equal value or to cover the price difference for a higher-priced item.
EYECEDAR will cover the shipping costs for returns due to product quality issues. For returns not related to product quality issues, the buyer will be responsible for the return shipping costs.
Once EYECEDAR receives the returned product, we will process the refund within two business days.
After thirty business days from the date of product receipt, we will close the return and exchange request channel for that order.
Note: Used products that affect resale are not eligible for return. Our return policy does not cover damage caused by accidents, negligence, or improper care.
W ciągu 2 lat gwarancji wymieniamy złamane ramy bez żadnych opłat.
Jeśli uważasz, że wystąpił błąd produkcyjny, zwróć okulary do kontroli w ciągu 30-dniowego okresu gwarancji. Jeśli nasza kontrola wykaże, że okulary zostały wykonane nieprawidłowo, przerobimy je dla Ciebie bez żadnych opłat. Soczewki Wady powłoki antyrefleksyjnej (AR) i folii fotochromowych są objęte gwarancją przez jeden rok od daty otrzymania. Gwarancja nie obejmuje normalnego zużycia opraw, soczewek lub powłok.
Wierzymy, że nasze produkty przypadną Ci do gustu. Jeśli z jakiegoś powodu nie będziesz w pełni zadowolony z jakości okularów, bez problemu uzyskasz serwis gwarancyjny.
1. Skontaktuj się z działem obsługi klienta, aby zatwierdzić zwrot.
2. Wszystkie zwroty muszą być zwrócone w nienoszonym, oryginalnym stanie, w oryginalnym opakowaniu wraz z etui na okulary i chusteczką do czyszczenia soczewek.
3. Package your glasses securely and make sure to include your name, contact information order number and why you returned the glasses.
4. Zalecamy wysyłkę zwrotu metodą z możliwością śledzenia przesyłki.
5. Po otrzymaniu zwrotu, zwrot środków zostanie przetworzony w ciągu 2 dni roboczych. Kwota zostanie zwrócona na oryginalną metodę płatności.